Sunday, August 16, 2009

Baby world....

hai..jumpe lagi...kali ni nk smbung cter ckit ttg klahiran insan yang penyayang ni ke dunia..
ha...mama dh bgtau dh...erm..
pastu babah pun pg la buat pendaftaran name kt kaunter pndftarn tu...
nk tau x, bbah ltak name ni tanpe bgtau mama..
tup2, dh ade name...
ble bgtau mama je, mama terperanjat..haha...tapi name ni tuah bg tuannye...huhu....
ha, nk tau ape namenye???or nk teka???erm...boleh2...tapi....in the next chapter k...hehe...
then,after that mule la hidup ku sbgai seorang baby girl yg dimanja2kan...
mama babah n abg2 bg semuanya walaupun kami bukan la orang berada....smua orang syg....smua org tatang mcm minyak yg terlebih penuh..tu yang lame2 aku pun penuh mcm minyak dlm tong ni...hehehe.......
mase tu smua org ckp aku ni ank india...sebab aku ni agak malap la...hm...wktu tu ape lgi, org ckp aku ank india je aku mengamuk..org ckp aku ank india je aku abis2 menangis mcm dorg nk anta aku pg blik india..haha...tp waktu tu kn kecik lagi....so xfkir lagi...dan yg pling truk, bile aku mengamuk je,org lain gelak...geram!!!!!!!! tapi atok2 selalu menangkan aku...beli toys...mainan2 lain..bawk cni...bawak sane...beli baju bnyak2....wah...i love you all very1000000000000000000000 much!!!!!!!huhu....
erm...so...pejam2 celik2...aku dh nk masuk alam persekolahan....agak excited la...tp rasenye mama yg terlebih2 excited....aduh....erm...utk chapt alam persekolahan...we cont next k....
ok la..harap2 dpt jumpe lagi....n have a nice day...daa....

No comments:

Post a Comment